Для моделі Kuga виробник запропонує три варіанти пакетних комплектацій – це Titanium, ST-Line і Vignale, кожна з яких має свої особливості не тільки екстер҆ єру а і інтер҆ єру. На вибір клієнтів передбачено різні варіанти двигунів в тому числі гібридів. Базовий 1,5-літровий турбодвигун EcoBoost розвиває 120 або 150 к.с. Дизельних моторів два – це 1,5-літровий на 120 к.с. та 2-літровий потужністю 180 к.с. Обидві установки агрегатуються з 8-ступеневим автоматом. Гібридна система використовує 48-вольтну м'яку мережу з стартер/генератором, тому в деяких режимах автомобіль може рухатись лише за рахунок електрики. Така система інтегрована в дизельний мотор потужністю 150 к.с., або в бензиновий 2,5-літровий на 225 к.с. Як бачимо, виробник презентував досить різноманітні варіанти силових установок, які підійдуть більшості клієнтам.
Інтер҆ єр нового Ford Kuga розробляли з огляду на молодшого брата – модель Focus, мабуть тому архітектура центральної консолі майже повністю повторює як у хетчбека. На торпедо вдало розміщено 12,3-дюймовий монітор віртуального кокпіту, але в базовій модифікації встановлено аналогові прилади. В центральній частині консолі нас зустрічає 8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи Ford SYNC 3, яка вміє працювати з Apple CarPlay та Android Auto. Загальна якість матеріалів оздоблення в салоні відповідає досить високому рівню. Навіть у конкурентів пластик на торпедо не такий м҆ який та фактурний як у Kuga.
На борту кроссовера безліч систем активної та пасивної безпеки, набір функцій та опцій настільки широкий та об҆ ємний що новачок вже потрапляє в преміум сегмент. Непогана шумоізоляція в купі з якісними іздовими якостями роблять нову Kuga бажаним позашляховиком на європейському ринку…